Mi a teendő ha nem sikerült a bankkártyás fizetés?
1. Jelentkezz be a "Profilodba"
2. ABejelentkezés után a megrendeléseid jelennek meg, de ha mégsem akkor katints a "Megrendeléseim" menüpontra, majd kattints az aktuális rendelésre, amin változtatni szeretnél.
3. Kattints a "Fizetés" gombra ha újra szeretnéd indítani a fizetést, vagy kattints a "Más fizetési mód" gombra, ha változtatni szeretnél.
4. Fizetési mód változtatásnál választhatsz másik bankkártyás fizetési módot, vagy átutalást, illetve ha személyesen jönnél el a rendelésedért akkor a készpénzes lehetőség is lehetséges.
Ha utánvétes fizetést szeretnél, akkor emailben, vagy telefonon jelezd ügyfélszolgálatunk felé.
email: info@kavegourmet.hu
telefon: 30 88 96 477 (9-17 óráig)
Ha sehogy sem akar sikerülni, akkor se aggódj, írj nekünk vagy hívj minket és segítünk!